پرسش های متداول

از آنجا که اطلاعات دقیق و کامل برای یک خرید خوب ضروری است در اینجا به تعدادی از پرسش های متداول مشتریان پاسخ داده ایم.

اگر سئوالی داشتید که در این صفحه به آن اشاره نشده است، به اطلاعات بیشتری نیاز دارید یا مایلید برای ثبت سفارش شما را همراهی کنیم لطفا با ما تماس بگیرید.

( 09122636638 – 02146018495 )

از طریق بخش نظرات در صفحه محصولات نیز می توانید سئوالات و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

پرسش های متداول | آیا به صورت حضوری می توان خرید کرد؟

کلیه محصولات این وب سایت در دفتر فروش موجود می باشند و شما می توانید از آنها بازدید نموده و در صورت تمایل خرید خود را انجام دهید.

 

پرسش های متداول | در چه شهرهایی نمایندگی فروش دارید؟

شرکت آریا آسریس سپهر در هیچ شهری نمایندگی توزیع و فروش ندارد و تنها مراکز عرضه و فروش این محصولات این شرکت، فروشگاه اینترنتی کامفورت و فروشگاه اینترنتی سنس لاین (www.senseline.ir) با شماره تلفن های 09122636638 – 02146018495 هستند.

 

پرسش های متداول | آیا محصولات شما دارای گارانتی هستند؟

کالاهای عرضه شده در این فروشگاه توسط شرکت آریا آسریس سپهر با بهترین مواداولیه تولید شده و با گارانتی این شرکت به فروش می رسند.

مدل های مختلف مبل جنسی لاولی بد دارای 36 ماه گارانتی می باشند.

بالش های پوزیشن لاولی بد دارای 18 ماه گارانتی می باشند.

بالش های طبی سنس لاین دارای 24 ماه گارانتی می باشند.

برای اطلاع از مواردی که شامل گارانتی می شوند می توانید صفحه >> گارانتی محصولات << را بخوانید.

 

پرسش های متداول | آیا برای بهره مندی از گارانتی کالا شرایط خاصی وجود دارد؟

شرایط گارانتی محصولات به این شرح می باشد و رعایت آنها ضروری است: 

از ریختن مستقیم آب بر روی مبل و بالش ها خودداری کنید.

مبل لاولی بد را به مدت طولانی در مکان مرطوب مثل استخر سرپوشیده، مقابل تابش مستقیم نور آفتاب و مجاورت وسایل گرمایشی قرار ندهید.

بالش ها را در مجاورت وسایل گرمایشی و زیر فشار دائم و لوازم سنگین قرار ندهید.

 برای شستشوی بالش ها فقط روکش اصلی را جدا کرده و پس از خشک شدن آنها را با حوصله و به آرامی روی بالش ها بکشید.

 

توصیه ها

برای افزایش طول عمر و حفظ کیفیت کالای خریداری شده به موارد زیر توجه کنید:

اشیاء و لوازم نوک تیز و برنده، سفیدکننده ها و حلال های صنعتی به روکش مبل و بالش آسیب می رسانند.

برای حفظ کیفیت روکش چرمی مبل لاولی بد آن را هر 2 ماه یک بار با پارافین چرب کنید.

برای شستشو و نظافت مبل لاولی بد با روکش پارچه، مقداری از شامپوی مبل یا فرش را با آب رقیق کرده و محل مورد نظر را با پارچه ای که نرم و جاذب آب است به صورت دایره از بیرون به داخل تمیز کرده و سپس آن را خشک کنید. به هیچ عنوان از شوینده های صنعتی یا حلال های شیمیایی استفاده نکنید.

برای شستشوی روکش بالش ها، مطابق با دستورالعمل درج شده روی لیبل عمل کنید. (با آب 30 درجه و به صورت دستی شستشو و آبگیری کنید. روکش ها نیازی به اتوکشی ندارند)

 

پرسش های متداول | ثبت سفارش محصولات و پرداخت وجه آنها چگونه انجام می شود؟

روش ها و مراحل ثبت سفارش / خرید مبل جنسی لاولی بد 

روش اول) ثبت سفارش حضوری و تلفنی >> انتخاب مدل، جنس و رنگ روکش >> تنظیم فرم ثبت سفارش >> پرداخت وجه >> تحویل / ارسال کالا.

روش دوم) خرید آنلاین از طریق وب سایت >> انتخاب مدل، جنس و رنگ روکش >> تکمیل اطلاعات مورد نیاز >> انتخاب روش پرداخت و ثبت سفارش >> تماس کارشناسان برای بررسی جزییات و تایید سفارش >> تنظیم فرم ثبت سفارش >> تحویل / ارسال کالا.

روش سوم) ثبت سفارش آنلاین به وسیله واتساپ و تلگرام از طریق شماره 09122636638 >> انتخاب مدل، جنس و رنگ روکش >> تنظیم فرم ثبت سفارش و ارسال برای مشتری >> تحویل / ارسال کالا.

پرداخت وجه مبل جنسی لاولی بد

پرداخت یک مرحله ای) پرداخت کل مبلغ خرید در زمان ثبت سفارش. (مبل + دو کوسن به صورت هدیه)

پرداخت دو مرحله) در این روش وجه کالا در دو مرحله دریافت می گردد.  60% از وجه زمان ثبت سفارش و  40% باقیمانده زمان تحویل / ارسال کالا. (مبل + یک کوسن به صورت هدیه)

مشریانی که ساکن تهران، کرج و شهریار هستند می توانند مبلغ باقیمانده را زمان تحویل کالا پرداخت نمایند.

 

روش های ثبت سفارش و خرید انواع بالش های طبی سنس لاین و  بالش های پوزیشن لاولی بد

روش اول) خرید حضوری یا تلفنی.

روش دوم) ثبت سفارش آنلاین از طریق وب سایت.

روش سوم) ثبت سفارش آنلاین به وسیله واتساپ و تلگرام از طریق شماره 09122636638

 

پرداخت وجه خرید بالش های طبی سنس لاین و  بالش های پوزیشن لاولی بد

پرداخت نقدی) در صورتی که سفارش به صورت آنلاین (وب سایت – تلگرام – واتساپ) ثبت و وجه آن نیز پرداخت شود، هزینه ارسال آن به عهده فروشگاه خواهد بود. (به جز سفارشات تهران)

پرداخت وجه در زمان تحویل کالا) در این حالت وجه خرید در زمان تحویل کالا پرداخت می گردد. (فقط تهران)

 

پرسش های متداول | حمل و ارسال کالا چگونه است و هزینه آن به عهده کیست؟

سفارشات مبل لاولی بد در تهران، کرج و شهریار توسط وانت بار، مناطق ییلاقی اطراف تهران و سایر نقاط کشور توسط باربری و به صورت رایگان ارسال می گردد.

سفارشات انواع بالش در تهران توسط پیک و سایر نقاط کشور به وسیله پست ارسال می گردد. هزینه ارسال سفارشات تهران به عهده مشتری و سفارشات پستی به عهده فروشگاه می باشد.

پرسش های متداول | آیا امکان لغو یا تعویض سفارش وجود دارد؟

امکان لغو یا تعویض سفارشات ثبت شده در فروشگاه اینترنتی کامفورت با رعایت موارد زیر امکان پذیر می باشد:

لغو یا تعویض سفارشات مبل لاولی بد که تاریخ تحویل آنها بیشتر از 4 روزکاری باشد، تا 24 ساعت پس از واریز وجه امکان پذیر است.

لغو یا تعویض سفارشات بالش ها تا 24 ساعت پس از واریز وجه و قبل از تحویل به پست امکان پذیر است.

در صورت تعویض سفارش، قیمت کالای جدید مبنای محاسبه و پرداخت وجه می باشد.

در صورت لغو سفارش و تایید آن توسط فروشگاه، وجه واریز شده ظرف 72 ساعت به شماره حساب واریزکننده وجه منتقل می گردد.

امتیازدهی