پرسش های متداول فروشگاه اینترنتی کامفورت

داشتن اطلاعات کامل و دقیق برای خرید خوب و رضایت بخش ضروری می باشد. در اینجا به تعدادی از پرسش های متداول مشتریان پاسخ داده شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید در صفحه مربوط به هر کالا سئوالات خود را مطرح کنید یا از طریق صفحه تماس با ما و یا شماره تلفن های 09122636638 – 02146018495 با ما در ارتباط باشید.

پرسش های متداول | کالاهای این فروشگاه ساخت کجا هستند؟

کالاهای معرفی شده در فروشگاه اینترنتی کامفورت توسط شرکت آریا آسریس سپهر و در داخل کشور تولید می گردد.

پرسش های متداول | آیا می توان به صورت حضوری این محصولات را خریداری کرد؟

بله. شما می توانید جهت بازدید یا خرید هر یک از کالاها به نشانی فروشگاه اینترنتی کامفورت مراجعه کنید و در صورت تمایل خرید خود را انجام دهید.

پرسش های متداول | در چه شهرهایی نمایندگی فروش دارید؟

شرکت آریا آسریس سپهر در هیچ شهری نمایندگی توزیع و فروش نداشته و تنها مراکز عرضه و فروش محصولات تولیدی، دفتر فروش، فروشگاه اینترنتی کامفورت و فروشگاه اینترنتی سنس لاین (www.senseline.ir) با شماره تلفن های اعلام شده می باشند.

پرسش های متداول | آیا محصولات شما دارای گارانتی می باشند؟

کالاهای عرضه شده در فروشگاه اینترنتی کامفورت از بهترین مواد اولیه تولید شده و با گارانتی شرکت آریا آسریس سپهر به فروش می رسند.
مبل های لاولی بد دارای 36 ماه گارانتی می باشند.
بالش های راحتی چندکاره سنس لاین دارای 24 ماه گارانتی می باشد.
بالش های پوزیشن لاولی کمبو و لاولی رمپ دارای 18 ماه گارانتی می باشند.

پرسش های متداول | گارانتی محصولات شامل چه مواردی است؟

1) موارد گارانتی مبل لاولی بد
بدنه مبل لاولی بد از چوب ساخته شده و نسبت به ترک خوردگی و شکستن اتصالات و همچنین فوم مورد استفاده در قسمت تشک نسبت به کاهش ارتفاع دارای 36 گارانتی می باشند.
2) موارد گارانتی بالش های راحتی چندکاره سنس لاین
این بالش ها از فوم پلی یورتان و مموری فوم ساخته شده و کل مجموعه نسبت به کاهش ارتفاع و کاهش حجم داخلی دارای 24 ماه گارانتی می باشند.
3) موارد گارانتی بالش های لاولی کمبو و لاولی رمپ
این بالش ها از فوم پلی یورتان ساخته شده و نسبت به کاهش ارتفاع دارای 18 ماه گارانتی می باشند.

پرسش های متداول | آیا برای بهره مندی از گارانتی کالا شرایط خاصی وجود دارد؟

برای نگهداری و استفاده از گارانتی رعایت موارد زیر ضروری است: 
از ریختن مستقیم آب بر روی مبل و بالش ها خودداری کنید.
مبل لاولی بد را به مدت طولانی در مکان مرطوب مثل استخر سرپوشیده، مقابل تابش مستقیم نور آفتاب و مجاورت وسایل گرمایشی قرار ندهید.
بالش ها را در مجاورت وسایل گرمایشی و زیر فشار دائم و لوازم سنگین قرار ندهید.
 برای شستشوی بالش ها فقط روکش اصلی را جدا کرده و پس از خشک شدن آنها را با حوصله و به آرامی روی بالش ها بکشید.

پرسش های متداول | توصیه ای برای نگهداری بهتر و افزایش طول عمر محصولات وجود دارد؟

برای افزایش طول عمر و حفظ کیفیت کالای خریداری شده به موارد زیر توجه کنید:
اشیا و لوازم نوک تیز و برنده، سفیدکننده ها و حلال های صنعتی به روکش مبل و بالش ها آسیب می رسانند.
برای حفظ کیفیت روکش چرمی مبل لاولی بد آن را هر 2 ماه یک بار با پارافین چرب کنید.
برای شستشوی روکش پارچه ای مبل لاولی بد، مقداری از شامپوی مبل یا فرش را با آب رقیق کرده و محل مورد نظر را با پارچه ای که نرم و جاذب آب است به صورت دایره از بیرون به داخل تمیز کرده و سپس آن را خشک کنید.
برای شستشوی روکش پارچه ای مبل فقط از شامپوی مخصوص مبلمان یا فرش کنید و به هیچ عنوان از شوینده های صنعتی یا حلال های شیمیایی استفاده نکنید.
برای شستشوی روکش بالش ها مطابق با دستورالعملی که روی لیبل بالش ها درج شده عمل کنید. (با آب 30 درجه و بصورت دستی شستشو و آبگیری کنید. روکش ها نیازی به اتوکشی ندارند) 

پرسش های متداول | ثبت سفارش محصولات و پرداخت وجه آنها چگونه انجام می شود؟

روش ها و مراحل ثبت سفارش مبل لاولی بد 

روش اول) ثبت سفارش حضوری و تلفنی >> انتخاب مدل، جنس و رنگ روکش >> تنظیم فرم ثبت سفارش >> پرداخت وجه >> تحویل / ارسال کالا.

روش دوم) خرید آنلاین از طریق وب سایت >> انتخاب مدل، جنس و رنگ روکش >> تکمیل اطلاعات مورد نیاز >> انتخاب روش پرداخت و ثبت سفارش >> تماس کارشناسان برای بررسی جزییات و تایید سفارش >> تنظیم فرم ثبت سفارش >> تحویل / ارسال کالا.

روش سوم) ثبت سفارش آنلاین به وسیله تلگرام یا واتساپ (از طریق شماره 09122636638) >> انتخاب مدل، جنس و رنگ روکش >> تنظیم فرم ثبت سفارش و ارسال برای مشتری >> تحویل / ارسال کالا.

پرداخت وجه مبل لاولی بد

پرداخت وجه کالا در زمان ثبت سفارش) در این روش وجه کالا در ابتدا و پس از ثبت سفارش دریافت می گردد و یک کوسن دیگر به عنوان هدیه همراه مبل برای مشتری ارسال می گردد. (مبل با دو کوسن ارسال می گردد)

پرداخت وجه کالا در دو مرحله) در این روش وجه کالا در دو نوبت دریافت می گردد.  60% از وجه در زمان ثبت سفارش و  40% باقیمانده برای سفارشات تهران، کرج و شهریار در زمان تحویل کالا و برای سفارشات سایر نقاط کشور پس از ساخت و قبل از ارسال دریافت می گردد.

روش های ثبت سفارش و خرید انواع بالش های راحتی چندکاره سنس لاین، لاولی کمبو و لاولی رمپ

روش اول) خرید حضوری یا تلفنی.

روش دوم) ثبت سفارش آنلاین از طریق وب سایت.

روش سوم) ثبت سفارش آنلاین به وسیله تلگرام و واتساپ (از طریق شماره 09122636638)

پرداخت وجه انواع بالش های راحتی چندکاره سنس لاین، لاولی کمبو و لاولی رمپ
پرداخت نقدی) در صورتی که سفارش به صورت آنلاین (وب سایت – تلگرام – واتساپ) ثبت شود و وجه آن نیز پرداخت شود، هزینه ارسال آن به عهده فروشگاه خواهد بود. (به جز سفارشات تهران)
پرداخت وجه در زمان تحویل کالا) در این حالت وجه خرید در زمان تحویل کالا دریافت می گردد. این روش فقط در 11 ماه از سال (ابتدای فروردین تا پایان بهمن) و فقط در تهران اجرا می شود.

پرسش های متداول | حمل و ارسال کالا چگونه است و هزینه آن بر عهده کیست؟

سفارشات مبل لاولی بد در تهران، کرج و شهریار توسط وانت بار و در مناطق ییلاقی اطراف تهران و سایر نقاط کشور توسط باربری و به صورت رایگان تحویل می گردد.
سفارشات انواع بالش در تهران توسط پیک و برای سایر نقاط کشور به وسیله پست تحویل می گردد. هزینه ارسال سفارشات تهران به عهده مشتری و سفارشات پستی به عهده فروشگاه می باشد.

پرسش های متداول | آیا امکان لغو یا تعویض سفارش وجود دارد؟

بله. امکان لغو یا تعویض سفارشات ثبت شده در فروشگاه اینترنتی کامفورت با رعایت موارد زیر امکان پذیر می باشد:
لغو یا تعویض سفارش مبل لاولی بد تا 24 ساعت پس از واریز وجه امکان پذیر است. (در سفارشاتی که تاریخ تحویل آنها بیشتر از 4 روزکاری باشد)
لغو یا تعویض سفارش انواع بالش تا 24 ساعت پس از واریز وجه و قبل از تحویل به پست امکان پذیر است.
در صورت تعویض سفارش، قیمت کالای جدید مبنای محاسبه و پرداخت وجه می باشد.
در صورت لغو سفارش و تایید آن، وجه واریز شده ظرف 72 ساعت به شماره حساب واریزکننده منتقل می گردد.
امتیازدهی